üress

2009.11.23. 14:24

<p>bleee keserű már a kávém alja! Mondjuk én nem vagyok fizikai szinten coffein függő mint VP de kávé és cigaretta... mint az a nem is olyan jó feketefehér film. Ritkán írunk ide mink, dö hát ez nem is baj mer pl ez is csak ilyen eröltetett dolog, hogy ne mást csináljak amit kéne, mer igazából sokmindent kéne, de szokás szerint lusta vagyok, hiába érlelődik bennem önképzésre, kultúrálódásra igény, nem nagyon jön össze. Tök meg is lepett hogy egyedül lehettem 5 napot múlt héten és nem sikererült igazán jót beszélgetnem magammal, Ilapal hamachin elkezdődött valami, de mégis egyfajta üresség van, ez nem rossz, nem is unalmas, csak úgy van. Mint ez az üres bejegyzés a 3 nap múlva fél éves blogunkban. Talán ha lesz ihletem majd írok valmit aminek tartalma is van.</p>

A bejegyzés trackback címe:

https://re-rendezes.blog.hu/api/trackback/id/tr331546196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása