Szóval, VP reggeli blogja már régen volt azóta van már itt nyitott sör, tehát az ilyen fogadalmakba olyan erős talajon gyökeredznek, mint az olyan kijelentések hogy : "soha többet nem ZUMA-zom, az egy játék gépen egy béka szájából kell köpködni a színes golyókat, mellesleg valamiért lefagy tőle a gép vagyis inkább puff leáll, de még így is nyomjuk. Na de én igazából valahol ott fejeztem anno, hogy voltunk barlangban. A vasárnap úgy emlékszek "vasárnapos" volt punnyadós-tanulgatós, tegnap először is majd meg szakadtam a körúti dugóban, nagybaggel a hátamon, be is néztünk pihizni O-hoz, aki szokás szerint valamiféle lakásrestaurálási feladatot végzett, de igazi célunk az a Margit sziget volt, nah nem "katasztrófatúrista"-ként (észrevettem, hogy így hogy kicsit magassabb a víz sokkal többen nézik) hanem azért hogy mossunk! Alkalmatlan a lakás ilyen dolgokra, de a dunába fér sár  bőven. kicsit furán néztek az arra járók de mi meglepően hatékonyan cirka 1 óra alatt eltüntettük a naggya sarat a cuccunkról. Gyors piknik majd itthon döglés kicsit, meg Zsaufy sütött palacsintát fini lett, VP találmánya a lekváros fahéjas csinta ami nem is rossz dolog. Elmentünk mentsvárba, ami most meleg,büdös,zajos, nagyon alja képet festett, és a fröcss is igen szar volt, de legalább ingyen, legalábbis én nem fizettem érte. Nem pont ideális körülmények közt a slozin, csavarintottam egy cigit a közeljövőre... Később megérkezett O + F ők is ittak, aztán még boldba egy üveg félszáraz pezsi, és séta budára ZP-höz. Ott nagy sor mer ugye Kispál és a Boyz vagymifene, kishazánk, maxiüber sztárzenekarocskája léptettetik ma ott fel. Mégis, mi viszonylag gyorsan bé jutottunk, (ketten egy ember  árán), ott is ivás meg, eldugottabbsarok keresés, én meg F reágyujtottunk a tekerencsre, VP- meg őnem, őnem, de aztán őde, nem is baj. mitudom én gondolkodtunk hogy vaj mér van a csajbudinál, mindig 5-10 szer nagyobb sor, F-szerint, mer kb. 50% épp vérzik és ez meglasítja a dolgokat, nem tom én nem értek hozzá, lehet hogy arcvakolat igazítással, mindenféle kemikáliák magukra nyomásával, vagy picsogással megy el az idő. na ez is mindegy csak úgy kitérő, szóval volt koncert! JÓ koncert volt! nekem még mindig bejön ez a kacsafejű, álbölcsész sosenövökfel még egy unikomot oszt jobban megy majd, Lovi gyerek zenekara. Bár hozzátartozik hogy nagyon szerteágazó produktumot kaptunk, volt old-school rakkenrola, meg volt csík tagokkal kiegészült kispálésaborz népművelő nóta kör, meg szerintem számomra vagy két új szám is, meg még egy csipet elszálós űrdiszkó is belefért, és valahogy koherens egységgé fort, jó volt hogy például a most szóló bársonyfüggöny, az valami über ambient-melankólia szösszenetté változott, vagy hogy a rezervátomot mindig-mindig egyre jobban megszeretem, egyre többet más jelentést kap, persze az is lehet hogy igazábol szar koncert volt csak alkohol + vérfarki , játszott az érzékszerveimmel. Az agyammal meg tuti játszott, szóval volt hogy elfelejtettem hogy koncerten vagyok és csak a számomra épp leszürődő mondanivalóval törődtem, lötyögni is elfelejtettem, aztán valmi kapcs, és pöri-pöri bili-buli salala tralala putypurutty, és ezek váltogatták egymást. Tetszett a miliő, hogy be-be szólunk, a fiatalságnak, mégiscsak átérezzük a kurvanagy világfájdalmat, oktatunk is, meg inteligensek vagyunk, de nem akarunk példát mutatni... Szóval kellett már egy kispál koncert-no. Ettem melegszenyát kecsapos-mojanézes, majonéz jó! :P . Tökmindegy. ma meg meghúztak, ez van biztos nem voltam elég felkészült majd máskor jobban utánnanézek ki.miért-hogy hentelt agyakat az 1800as években, leszarom ha-így ha úgy vége a vizsgázásnak, je.van 15000 ára lejünk, csak kajára vagy bármi másra nincs forintunk, mindegy majd lesz, meg voltunk könyvtárba nyárára betárazni, csak úgy össze szedtük ami kicsit is szimpinek tünt, a számomra ismeretlen finn szerzőtöl kezdve, keruacon át, popperig, daniel keysig és így tovább  9 darabos gyüjtemény lett. Úgyhogy inkább olvasok is pötyögés helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://re-rendezes.blog.hu/api/trackback/id/tr71218090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása