7lyuk

2009.06.10. 16:30

Tegnap mégsem az ismert földalatti csodavilágban kalandoztunk, hanem az ismeretlen felszinire esett a vállasztásunk! Tűző napon kerekeztünk keresztül fővároskánkon, az 5 órai csúcsban, de a NYÁR ban az a jó hogy még délutánra is ki lehet találni ilyen programokat, feltéve ha vannak a közelben hegyek. Felkaptattunk a hüvösvölgyi úttal párhuzamosan a vilamossinek mentén, egy II. kerületi CBA-ba két forduló alatt, sikerült is pár sört vennünk, kicsit még tekertünk, majd a Zsíroshegyi út lábánál, ahol találtunk kék csík túristajelzést otthagytuk a bringákat, és gyalog mentünk. Burzsoá kertvárosi környéken. Célunk a Remete szurdoki taösvény volt amit, könnyen meg is találtunk, mégha egyszer a jelek félre is akartak vezetni. ANNYIRA JÓ olyan helyet találni ahol legalább pár hektáron nincsenek házak, aszfaltutak, autók! hiányzott már na! amikor benne van az ember akor érzi igazán csak, hogy neki erre igen is igénye van. Sétáltunk, elolvastam, minden tájékoztató-meg emléktáblát, figyeltünk, látunk e bikapókot, siklót, vagy más helyi nevezetességet, de oda-vissza úton csak néhány cicát láttunk, egy görényt, nagy repülő izét, olyan cserebogár szerüséget, lepkéket, hangyákat, valami ragadozó madarakat, ilyesmi féléket. A remetabarlang büdös és mocskos, nem is mentem be. Aztán még a jelzésen felmásztunk a hegyre. Fotózkatunk, söröztünk, dohányosztunk, találtam 1 darab fakérget kék jelzéssel, olyan tök jó nyugodt volt az egész, és hálistennek, a velünk szembe lévő dombocska ki is takarta a nagy büdös Butapestet. Később lementünk a turista jelzésrő megkerestük a HÉTÁLYUK zsombolyt, ami mint neve is mutatja 7db függőleges barlangocska közel egymáshoz. Ugyan nem vittünk slószt-kobakot ilyesmit, én azé csak be másztam az első utamba kerülőbe, jó dzsuvás is lettem- ahogy kell. Aztán megtaláltuk a nagy beszakadást is (fotórol, nem pont ilyennek gondoltam) ahova mindketten lemásztunk- szétnéztünk (na csak voltunk lukba ha nem is matyiba!). lefele kicsit keresgélni kellett az utat, meg meredek is volt, de azért nem para. Vissza úton szedtünk még párszem, cseresznyét meg fai-feketeepret, egy kukából, elhoztuk a "hagyd aludni a papát" nevű izgi hasbro társasjáték, fő alkatrészét- az alvó fatert. A bringáink is sértetlenül meg voltak. Hazafelé sokkal kellemesebb volt hasítani. Itthon rohadt éhesek voltunk, úgyhogy pizzát rendeltünk mer kaja az nem volt. ilyet:45 centis és: füszeres paradicsomos,baconos,füstöltsajtos,roqfortos,ananászos,kukoricás,hagymás,olivagyós,pepperónis. Biztos finom lett volna, de BASZTAK KIHOZNI. komolyan hajnal 1 ig vártuk a pizzát és nem jött! Szóval a netpincér bekaphassa! Egyomorra, olvastam majd sleep. Aztán ma délelőtt folytattam az olvasást ott ahol abbamaradt. Majd Tecsó, vilivel meg gyalog, mert VP bringája kiderült, hogy nem bírta a tegnapi megpróbáltatást, ha nem blogolással szarakodnék foltozhatnék belsőt neki. odhagytunk egy 10 ezrest főleg élelmiszer-alkohol, vásárlás címen, meg vettünk cuki 350 ft os napszemüvegeket. Amúgy nem tudom mi van velem mostanában, megint tilosban jártam, a 350 es napszemcsi oké de majdnem 4 ezret sajnáltam azér amibe beleszerettem, úgyhogy az a táskámba vándorolt. Tök jó :D! Kajáltunk a szokásos pláza-garázs füves tetején. oszt ennyi eddig kábé, meg má nincs is kedvem írni, lehet eddig se volt...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NetPincér 2009.06.11. 06:38:14

Szia!
Bizonyos dolgok szájba vétele helyett hadd járjunk utána a dolgoknak. Tudnál egy levelet küldeni pár adattal az ügyfélszolgálati mail címre? Igyekszünk kideríteni az történteket. Nem örülünk ha valaki a szolgáltatásunkkal nem elégedett, így ezt utólag is szeretnénk helyrehozni.